fbpx Skip to main content

Et Instagram kursus står på ønskelisten – så langt er du med. Men det kan være svært at gennemskue præcis, hvor man skal starte henne, når man gerne vil løfte sit niveau på Instagram. Og hvad skal du så vælge? Instagram eller Influencer Akademiet? Reelt set vil man jo gerne det hele. Altså, både være knivskarp på Instagram, men også være benhård influent, som ved alt, hvad der er at vide.

Men man kan kun starte et sted, og derfor er det vigtigt at vide, hvor man skal starte. Netop det dilemma får vi en del spørgsmål om, fordi skal man vælge Instagram Akademiet eller Influencer Akademiet? Og hvad er egentlig forskellen på de to akademier? Herunder har vi gennemgået de to akademier, og hvor de adskiller sig fra hinanden:

Instagram Akademiet: Kursus i Instagram

Akademiet der gør dig til en superstjerne på Instagram, og får dit budskab ud til flere tusinde! På Instagram Akademiet, som er vores mest populære Instagram kursus, får du den fulde viden, som gør dig i stand til at navigere på Instagram og hive følgere i land.

Platformen og features

Det er et online akademi, som tager dig med helt fra hvordan du skaber den røde tråd i dit budskab, skaber en visuel identitet til hvilke forskellige features der er på platformen. Når du er en del af Instagram Akademiet, lærer du om alle de forskellige features og “afdelinger” såsom main feed, story, reels, IGTV og anbefalinger. Dette Instagram kursus tager dig gennem dem alle, og lærer dig hvordan du bedst kan sammensætte indhold, som performer bedst det givne sted. Det er nemlig afgørende, at du forstår, hvor dit indhold vil gøre sig bedst.

Algoritme, hashtags og niche

Noget af det som virkelig kan trække tænder ud hos mange, er algoritme og hashtags. På Instagram Akademiet lærer du alt der er værd at vide om algoritmen, så du kan spille med den, i stedet for at kæmpe imod den. Derudover er der på Instagram Akademiet sammensat et helt modul kun til hashtags og niche. For at finde de helt rigtige hashtags, skal du nemlig være helt klar på din niche. Når du har lært hvordan du skærer ind til benet, og finder den ønskede niche, kan du begynde at lave en hashtag analyse. En analyse, som modulerne tager dig med igennem, så du med step by step guides kan finde frem til de helt rigtige hashtags FOR DIG.

Når du har gennemført alle moduler på dette kursus, er du istand til at navigere med sikker hånd på platformen. Og du ved hvordan DIT indhold performer bedst på platformen, så du kan få det ud til flest mennesker.

 

Influencer Akademiet: For dig, der drømmer om at blive influent

Akademiet, som blev nævnt på DR som Danmarks eneste akademi for Influenter. Det er for dig, som gerne vil tage dit brand til næste niveau, eller som ønsker at blive influencer. Gennem de sidste ti år har Instagram virkelig taget fart som marketings platform, og influencers har taget Instagram med storm. Men det kan være en kringlet verden at gennemskue, og hvordan finder man egentlig sin pris? Det er nogle af de store bekymringer, når man står som influent eller ønsker at blive det.

Forhandling og prissætning

Derfor er Influencer Akademiet lavet til dig, der gerne vil være knivskarp på din pris, så du kan blive lønnet for dit arbejde. Du fortjener nemlig løn! Du leverer et stykke arbejde for det firma, som kontakter dig. I akademiet har jeg derfor lavet en beregningsmodel, som hjælper dig med at finde den rette pris. En model, der er lavet sammen med førende eksperter på området. Du bliver også præsenteret for, hvordan du skaber det bedste pitch, som skaber grobund for det helt rigtige samarbejde. Med det rette pitch i hånden, er det nemlig langt nemmere at forhandle den rette pris. Den rette forhandling og forventningsafstemning vil sikre dig bedre resultater, så både du og firmaet ved præcis, hvad der arbejdes mod.

Indtægten der gør til fuldtids influent

At være influencer er benhårdt arbejde. Og man arbejder i en branche, hvor man – som mange andre iværksættere – skal arbejde for en god og bæredygtig indtægt, der ikke underbyder dine kollegaer. Du lærer også hvad det kan betyde at modtager en gave, og hvilke kriterier brands kan opsætte for dig, når de ønsker et samarbejde med dig. På den måde undgår du at have for meget arbejde til for lille en løn. Akademiet er også fuld af en masse viden, tips og tricks til, hvordan du får den rigtige indtægt, og sælger dig selv ind på den helt rigtige måde.

Samtidig får du også en klar viden om, hvorvidt du skal have en agent eller ej. På Influencer akademiet bliver du med andre ord knivskarp på alle aspekter i jobbet som influent, og hvordan du forhandler den helt rigtige pris for dit arbejde.

Instagram kursus

Efterlad en kommentar